165 cm
Váha ?
63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57 - 56 - 55 - 54 - 53 - 52 - 51 - 50 - 49 - 48 - 47

Mléčná dieta

27. april 2011 at 16:37 | Dominika |  Diety

Co je mléčná dieta?

Mléčná dieta je velmi monotónní dieta založená na konzumaci mléka a mléčných výrobků v kombinaci s malým množstvím zeleniny a masa.

Jak dlouho se mléčná dieta dodržuje?

Mléčná dieta trvá 14 dní, přičemž poslední den se již vracíme k normální stravě.

Kolik lze pomocí mléčné diety shodit?

Při správném postupu lze shodit 7-10 kg. Individuálně lze dosáhnout i většího úbytku.

Pro koho je mléčná dieta vhodná?

Mléčná dieta se hodí pro ty, kteří chtějí rychle zhubnout více kilogramů, mají pevnou vůli a jsou ochotni riskovat zdravotní komplikace v důsledku rychlé ztráty kil a nedostatku živin.

Jak mléčná dieta funguje?

Minimální množství jídla (jinými slovy minimální objem kalorií), pravidelnost stravování (tj. 5x denně po 3 hodinách), žádné přílohy ani sladkosti (tj. žádné sacharidy) a pitný režim (tj. odplavení škodlivin a rychlejší metabolismus) - všechny tyto aspekty nezadržitelně a zcela logicky vedou k úbytku váhy.

Jaké potraviny jsou při mléčné dietě povoleny?

Konzumují se zejména mléko a mléčné výrobky. Maso a zeleninu je možné jíst ve velmi omezeném množství, a to pětkrát denně v přesně stanovených časových intervalech. K tomu je doporučováno dodržovat pitný režim, tedy minimálně 2 litry vody denně.

Jaké potraviny jsou při mléčné dietě zakázány?

V jídelníčku není žádná příloha, tučné uzeniny, tučné sýry, sladkosti, sladké a perlivé nápoje, alkohol. Jídlo je přesně rozepsáno do denního programu a povoleno není ani sousto navíc.

Jaká jsou pozitiva mléčné diety?

  • Rychlý úbytek váhy. Hmotnost jde rychle dolů a docílit lze i velkého úbytku.
  • Pitný režim. Dieta zahrnuje dostatek tekutin, což napomáhá procesu odbourávání tuků.

Jaká jsou negativa/rizika mléčné diety?

  • Chuť a hlad. Chuťově je dieta velmi chudá. Díky malému množství jídla a jeho nevhodné skladbě málo zasytí a vyvolává pocit hladu.
  • Nevyvážená strava. Příliš mnoho bílkovin zatěžuje organismus, nedostatek ostatních živin může mít vážné zdravotní následky.

Jak zmírnit negativa/rizika mléčné diety?

Dieta je sice velmi účinná, nicméně přináší řadu zdravotních i kosmetických rizik. Rychlý úbytek váhy nelze ze zdravotního hlediska doporučit. Dochází k ochabování kůže a vzniku celulitidy. Takto přísnou dietu je dobré konzultovat s dietologem a nalézt společně optimální řešení. Například je možné mlékem nahradit některé z denních jídel, jinými slovy ho použít pouze jako doplněk, nikoli jako základ stravy.
 

Be the first one to judge this article.

Comments

1 fu fu | 24. june 2011 at 19:40 | React

Můžu se zeptat, co teda jíš? Všimla jsem si, že často píšeš, že držíš mléčnou dietu. To teda jíš jogurty a mléko a co ještě?

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement