165 cm
Váha ?
63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57 - 56 - 55 - 54 - 53 - 52 - 51 - 50 - 49 - 48 - 47

jak zhubnout bez trápení a jak na hubnutí břicha! ?

27. april 2011 at 20:51 | Dominika |  tipy a triky

bod 1) Dejte si pořádnou snídani. Třeba müsli, ovoce a klidně ještě třeba plátkový sýr a chléb. Snídaně vás totiž skvěle "nastartuje" a nebudete mít během dne potřebu se něčím "dojídat".

bod 2) Večer už je vaše trávení pomalejší, proto se snažte najíst se naposledy maximálně do 18:00. Dejte si jen lehkou večeři, jinak tělo nestihne vše využít do snídaně a promění zbylou potravu v tuky.


bod 3) Když dostanete chuť na sladké, dopřejte si ho. Ideální jsou gumoví medvídci, nebo dětská přesnídávka, to je fakt mňamka a nemá téměř žádný tuk. :-)

bod 4) Zdání klame! Do spousty potravin byste to sice neřekli, ale obsahují více kalorií než je zdrávo. Výborným příkladem je sušené ovoce, jehož 100g má ve většině případů více kalorií než porce oběda!

bod 5) Pozor na přílohy! Brambory obsahují spoustu škrobů a jsou velmi těžko stravitelné. Naopak rýže si můžete dopřát kolik chcete, protože je z příloh nejzdravější.

bod 6) Rybí a drůbeží maso je nejzdravější a nejdietnější. Zapomeňte na tučné vepřové pokud chcete zhubnout břicho!

bod 7) Pozor na plátkové sýry! Tady se vyplatí pozorně si přečíst nutriční tabulku. Některé obsahují velmi mnoho tuku!

bod 8) Ovoce a zeleniny můžete za den sníst kolik chcete! Ideální je meloun, jablka a banán, který vás zasytí rychle a na dlouhou dobu.

bod 9) Zuby si můžete čistit i víckrát denně než dvakrát! Nejenže budete mít pěkný chrup, ale chuť zubní pasty potlačí chuť přecpávat se.

 

1 person judged this article.

Comments

1 aďuška aďuška | Web | 27. april 2011 at 20:58 | React

Tak jo budu moc moc ráda =DDD určo se mi budou tvoje rady hodit! můj email je (*adula99@seznam.cz...*)bez těch hvězdiček :))) aty taky umíš italsky?? protože magro je italsky štíhlí! :-D

2 alcsa alcsa | Web | 28. april 2011 at 14:37 | React

Díky tvému komentáři u mě sem se sem přišla podívat. Ocením jakékoliv rady, zvlášť od někoho, kdo tomu rozumí, já žádný odborník nejsem, ale tenhle článek je tak strašně zjednodušující...Všude píšou po šesté nejíst, ale to je tak hrozně osobní věc...je rozdíl, když jde člověk spát v 10 nebo ve dvě ráno. Když snídá v pět nebo v 10. Kdysi jsem od kamarádek slýchala "já už po 5/6/7 hodině nejím." Jenže já třeba mívám tréninky od 7 do 9 večer. Nevím, nakolik dobrý nápad by byl se navečeřet před tréninkem (min dvě hodiny, tj. v 5) pak dvě hodiny do tréninku, dvě hodiny makat, půl hodina domů, nějaké učení, jít spát o půlnoci, a do rána s prominutím chcípnout hlady.

Nechci útočit, ocením rady a pokud nebudu mít pocit, že tady čtu rady z časopisů, ráda se sem budu chodit dívat. Jen tenhle článek a hlavně rada o "nejezení" po 6 mě docela nadzvedly.

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Reklama