165 cm
Váha ?
63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57 - 56 - 55 - 54 - 53 - 52 - 51 - 50 - 49 - 48 - 47

Do léta stoprocentně krásná a štíhlá!

27. april 2011 at 20:56 | Dominika |  cvičení
Dlouho jsem hledala nějaký učinný program (cvičební) který by opravdu pomohl k dokonalé postavě. Tady tyhle cviky, sestaveny odborníky a mnou schváleny :P cvičte každý den, stačí vám 10 minut a do léta máte postavu jako bohyně!

Přímé břišní svalstvo

Položte se na záda, nohy postavte do pravého úhlu. Dívejte se vzhůru. Protáhněte natažené paže dopředu mezi nohy, tak abyste zdvihli ramena z podlahy. Stáhněte pevně břišní svalstvo, krátce podržte. Při napřímení vydechněte. Tento cvik opakujte desetkrát, poté položte ramena na podlahu.

Šikmé břišní svalstvo

Princip cvičení zůstává stejný, tak jako u přímých břišních svalů. U tohoto cviku však nepovedete paže mezi nohy, ale stranou dopředu. Tento cvik opakujte desetkrát na levou a desetkrát na pravou stranu. Nezapomeňte na správné dýchání.

Vnější stehenní svaly

Položte se na levý a nebo pravý bok. Spodní nohu ohněte a opřete se o odpovídající paži. Druhou rukou se opřete o dlaň napříč položenou před tělem. Horní nataženou nohu pomalu zdvihněte a položte, ale ne na podlahu. Koleno nechte propnuté. Tento cvik opakujte třicetkrát.

Vnitřní stehenní svaly

Poloha na boku a držení paží zůstává stejná, jak u cviků na vnější stehenní svaly. Druhou nohu postavte před napnutou položenou nohu. Spodní napnutou nohu zdvihejte a pokládejte. Tento cvik opakujte třicetkrát.

Pevné hýždě - postačí 1 minuta denně

Položte se na záda a obě nohy ohněte (opírejte se jen o paty). Zdvihejte pánev, dokud neucítíte výrazné napětí svalů. Vydržte několik sekund a poté si odpočiňte. Tento cvik opakujte dvacetkrát.
 

Be the first one to judge this article.

Comments

1 *.* Lucc *.* *.* Lucc *.* | Web | 9. april 2012 at 16:15 | React

super dneska s tím začnu

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Reklama