165 cm
Váha ?
63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57 - 56 - 55 - 54 - 53 - 52 - 51 - 50 - 49 - 48 - 47

Cviky na ruce

27. april 2011 at 17:28 | Dominika |  cvičení
Cvik první - triceps
1) Položíme se na záda, nohy jsou mírně od sebe a pokrčené v kolenou.
2) Pravou ruku pokrčíme v lokti tak, aby se zemí svírala pravý úhel a druhou rukou si ji přidržíme.
3) Z této polohy provedeme propnutí ruky, napočítáme do tří a vrátíme se do původní polohy.
4) Celý cvik opakujeme také s druhou rukou.
5) Provedeme ve třech sériích po deseti na každou stranu.
-
Cvik druhý - ramena
1) Posadíme se na židli nebo stůl, ruce s činkami jsou spuštěné dolů, hlava v protažení trupu.
2) V této pozici provedeme upažení tak, aby činky nepřesáhly úroveň ramen.
3) Napočítáme do tří a vrátíme se do původní polohy.
4) Cvik provedeme ve třech sériích po deseti.
-
Cvik třetí - triceps
1) Ruce jsou natažené a opřené o stůl, nohy na zemi.
2) V této pozici jdeme s rukama do pravého úhlu, zadek spustíme kousek na podložku, ale nesmíme dosednout.
3) Aniž bychom se hýžděmi dotkli země, pomalým pohybem se na rukou opět zvedáme do výchozí polohy.
4) Cvik neprovádíme švihem, ale pomalým pohybem rukou- posilujeme tricepsy.
5) Cvik opakujeme 10x.
-
Cvik čtvrtý - biceps
1) Levým kolenem a levou rukou se zapřeme o stůl (postel). Pravou nohu zanožíme, pravá ruka s činkou je volně spuštěna dolů.
2) Z této pozice přitáhneme činku v tělu. Dbáme na rovná záda.
3) Napočítáme do tří a pomalu se vrátíme do výchozí pozice.
4) Cvik opakujeme desetkrát ve třech sériích. Nezapomeneme vše opakovat také na druhou stranu.
-
Cvik pátý - triceps
1) Levým kolenem a levou rukou se zapřeme o stůl (postel). Pravou nohu zanožíme, pravá ruka s činkou je volně spuštěna dolů.
2) Z této pozice zapažíme ruku s činkou tak, aby se propnutá ruka dostala do roviny s trupem.
3) Napočítáme do tří a pomalu se vrátíme do výchozí pozice.
4) Cvik opakujeme desetkrát ve třech sériích. Nezapomeneme vše opakovat také na druhou stranu.
-
Cvik šestý - biceps
1) Postavíme se zpříma, nohy mírně od sebe, ruce s činkami jsou volně podél těla.
2) Z této pozice přitáhneme činky v tělu, napočítáme do tří a vrátíme se zpět do původní polohy.
3) Neprohýbáme se v zádech, nezakláníme se, pokud nás to k tomu svádí, vezmeme si činku s menší zátěží.
4) Cvik opakujeme ve třech sériích po deseti.
-
 

Be the first one to judge this article.

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Reklama