165 cm
Váha ?
63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57 - 56 - 55 - 54 - 53 - 52 - 51 - 50 - 49 - 48 - 47

Cviky na hýždě

27. april 2011 at 17:14 | Dominika |  cvičení

1) Nejefektivnější cviky na hýždě:

a) "Donkey kick" - základní cvik pro tvarování hýždí:
výchozí poloha:
cviky na zadek
cílová poloha:
cviky na zadek2
Poznámky:
  • při cvičení se snažte mít pánev stále ve stejné poloze, nevytáčejte ji,
  • zvedaná noha musí být stále v poloze "fajfka", čili v pravém úhlu k holenní kosti,
  • nohu nevykopávejte švihem, nýbrž pomalu posouvejte,
  • při zvedání nohy vydechujeme, při spouštění opět nadechujeme.
b) Upravené dřepy: od klasických dřepů se liší tím, že máte nohy roztažené zhruba do šířky ramen a špičky nohou vytočené o cca 30° do strany. V zájmu efektivnějšího tvarování hýždí se snažte pokud možno co nejvíce dosednout až dolů do dřepu.
cviky na zadek3
c) Lehněte si na břicho, natáhněte nohy a po jedné zvedejte do úhlu 20-30°. Vždy zdvihněte na 2-4 sekundy a pak pomalu spusťte dolů.
Zdvihnutí nohy nahoru by nemělo probíhat švihem, ale plynulým tahem.
cviky na zadek4
 

Be the first one to judge this article.

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement