165 cm
Váha ?
63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57 - 56 - 55 - 54 - 53 - 52 - 51 - 50 - 49 - 48 - 47

Ananasová dieta

27. april 2011 at 16:42 | Dominika |  Diety

Co je ananasová dieta?

Ananasová dieta, to je ananas, ananas a zase ananas. Konzumuje se buď čerstvý nebo z něj vylisovaná šťáva v objemu 1 až 3 kg denně.

Jak dlouho se ananasová dieta dodržuje?

Dieta se drží po dobu tří dnů až jednoho týdne.

Kolik lze pomocí ananasové diety shodit?

Hmotnost lze snížit individuálně o několik kilogramů, cca 3 až 6 kg.

Pro koho je ananasová dieta vhodná?

Ananasová dieta je krátkodobá a velmi jednostranná. Ne každý dokáže konzumovat jen jeden druh potraviny po dobu až 7 dnů, takže je spíše vhodná pro ty, kteří mají opravdu pevnou vůli. Díky velkému snížení kalorického příjmu lze však dosáhnout jistého úspěchu ve snížení váhy.

Jak ananasová dieta funguje?

Údajně stojí za snížením hmotnosti pomocí ananasové diety vzácné enzymy obsažené v tomto ovoci. Ve skutečnosti je princip mnohem jednodušší a logičtější - vychází totiž z radikálního snížení energetického příjmu.

Jaké potraviny jsou při ananasové dietě povoleny?

Povolena je konzumace pouze ananasové dužiny a šťávy, případně lze zpestřit citrusovými plody.

Jaké potraviny jsou při ananasové dietě zakázány?

Vše kromě ananasu a doplňkového ovoce.

Jaká jsou pozitiva ananasové diety?

  • Rychlý úbytek. Snížení hmotnosti se dostavuje už po několika dnech.
  • Vitamíny. Jídelníček zahrnuje hodně vitaminů, ač jde o vitaminy omezeného složení.
  • Bez pocitu hladu. Množství ananasu, které lze zkonzumovat za den, je nastaveno poměrně vysoko (cca 1 - 3 kg), takže kdykoliv pocítíme hlad, můžeme se najíst. Pocit hladu je tedy téměř vyloučen.

Jaká jsou negativa/rizika ananasové diety?

  • Nedostatek živin. Ananasová dieta je poměrně drastická díky svému jednostrannému složení. Tělu chybí bílkoviny, tuky, některé sacharidy a jiné důležité látky. Tato dieta s sebou nese mnoho zdravotních rizik.
  • Chuťová jednotvárnost. Konzumovat jen ananas většinu lidí velmi brzy omrzí.
  • Ztráta svaloviny. Díky nedostatku bílkovin ve stravě ubývají spíš naše svaly než tukové zásoby.
  • Trávení. Ne každý snese velké množství ovoce, zejména pak nalačno. Mohou se objevit žaludeční potíže, překyselení žaludku a pálení žáhy, ale též průjmy nebo zvracení.

Jak zmírnit negativa/rizika ananasové diety?

Jedinou možností, jak z ananasové diety vytvořit přijatelnější formu snižování hmotnosti, je zahrnout ananas jako náhradu některého z běžných jídel během dne, nikoli ho používat jako hlavní a jedinou složku stravy.
 

Be the first one to judge this article.

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement